adexo3
۳۰۱۰۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بیانی: استقلال بازیکنی مثل رحمتی کم دارد

بازیکن پیشین استقلال گفت که این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر کار سختی درپیش دارد.

خبرگزاری تتسنیم: شاهین بیانی بیانی در مورد شرایط فعلی استقلال گفت: استقلال امسال تیم جوانی دارد، ولی تا اینجا در صدر جدول قرار گرفته و این کار بسیار بزرگی است. نتیجه‌گیری در بازی‌های باقیمانده بسیار سخت است و این در حالی است که استقلال توقعات را بسیار بالا برده است. این تیم پتانسیل قهرمانی دارد، ‌اما کار استقلال برای قهرمان شدن سخت است. آنها در ابتدای فصل بازیکنان جوانی را اضافه کردند و در نیم‌فصل هم نتوانستند از لحاظ یارگیری موفق عمل کنند.

وی اضافه کرد: جوانگرایی در یک تیم می‌تواند تأثیرات منفی هم داشته باشد. به‌عنوان مثال استقلال بازیکنانی مثل نکونام یا تیموریان را از دست داد و خسرو حیدری هم امسال نتوانست به‌خوبی به استقلال کمک کند. این تیم در سه سال اخیر جام قهرمانی نیاورده و هواداران هم تشنه قهرمانی هستند. همین شرایط کار مظلومی را سخت می‌کند.

بیانی درمورد تمدید قرارداد سیدمهدی رحمتی با استقلال عنوان کرد: او بدون شک بهترین دروازه‌بان ایران است که خیلی به استقلال کمک می‌کند. استقلال بازیکنی مثل رحمتی کم دارد و باید از لحاظ داشتن بازیکن باتجربه، بیشتر به تیم رسیدگی می‌شد. یک نکته مهم دیگر درمورد استقلال این است که فاصله فنی بازیکنان نیمکت‌نشین با بازیکنان اصلی زیاد است و همین موضوع ممکن است استقلال را دچار مشکل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج